Biežāk uzdotie jautājumi
Parasti viens vienīgs klientu piesaistīšanas kanāls nespēj nodrošināt nepieciešamo pārdošanas apjomu, tādēļ tiek ieteikts izmantot multi-kanālu stratēģiju, lai pievilināt trafiku savam interneta projektam. Galvenais reklāmu kanālu novērtēšanas kritērijs ir to atmaksāšanās.
Praktiski visos tirgus segmentos lielākā daļa klientu pirms pirkuma izdarīšanas cenšas atrast neatkarīgu informāciju par tirgotāju. Tādējādi, laba reputācija spēj palielināt jūsu pārdošanas apjomu par 75% bez īpašiem ieguldījumiem. Automātiski notiek jūsu reklāmas budžeta optimizācija, jo palielinās reklāmas atmaksāšanās.
Visticamāk, jums būs nepieciešams eksperta vērtējums par pašreizējo reklāmas kanālu neaktivēto potenciālu, kā arī jaunu, vēl neiesaistīto trafika avotu analīzi.
Dārgas reklāmas nav, ir tikai reklāma, kura neatmaksājas. Rekomendējam noteikt līda, pasūtījumu un pārdošanas izmaksas, ko vakar maksāt par klienta piesaisti un joprojām uzturēties pašpietiekamības līmenī.
Ja jums ir aktuāls jebkurš no augstāk minētajiem jautājumiem, tad tas ir izdevīgi. Pretējā gadījumā jūs lieki iztērēsiet laiku un naudu uz eksperimentēšanu un beigās atkal atgriezīsieties pie nepieciešamības veikt kārtējo auditu.