28.June 2018
LauvasZobs Zobārstniecības klīnika
1. SEO un meklēšanas rezultāti
- Vājš mājaslapas lejupielādes ātrums
- Lapa nav optimizēta mobilajām ierīcēm https://search.google.com/test/mobile-friendly?hl=ru&id=lPM3PC432Bgg6XRIN8sj0A
- Failā robots.txt nav norādīta direktīva Host
- Failā robots.txt nav norādīta direktīva Sitemap
- Sadaļām un kategorijām nav meta tegus
- Meta tegiem ir dublikāti un izlaidumi
- Uz preču kartēm nav “bread crumbs”
- Google indeksē atkritumu lapas
Tā rezultātā vietne zaudē bezmaksas trafiku no Google.
2. Reputācija / Meklēšana pēc zīmola
- Google Topā atrodas Sūdzības.lv neatrisinātie gadījumi
- Nepietiekami izveidota uzņēmumu kartīte Googlā (vērtējumi, galvenais fotoattēls)
3. Reklāma / Trafiks
- Nav maksas trafika no Google
- Netiek izmantota e-pastu izsūtīšana
- Netiek izmantoti soc. tīkli
Secinājumi un ieteikumi
Netiek izmantots pilns vietnes potenciāls meklētājprogrammās un sociālajos tīklos.
Galvenie optimizācijas virzieni: SEO, maksas reklāma, reputācijas vadība, soc. tīkls.
- Pēc 2 nedēļām pēc Google Adwords reklāmas uzsākšanas, klientu skaits pieaug vidēji par 15-20%.
- Jā vietne tīks optimizēta(SEO optimizācija) sešu mēnešu laikā bezmaksas trafika pieaugums būs no 60%.
- Darbības reputācijas uzlabošanā, palielinās trafiku uz Jūsu vietni pēc zīmola pieprasījumiem, līdz 100%.
- FaceBook pareiza vadība, ilgtermiņā nodrošinās jūsu zīmola reklamēšanu un palielinās lojalitāti jūsu produktam no potenciālajiem klientiem. Iespējamā klientu daļa no FaceBook ir vidēji 15-25%
Lai detalizētāk pārbaudītu jūsu vietni un reklāmu, ir nepieciešama tīmekļa analītikas analīze.